پوستر دیواری سه بعدی چیست؟

پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری سه بعدی از محصولات جدید دکوراسیون داخلی است که در سالهای اخیر کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی پیدا کرده و دارای طرفداران زیادی می باشد. پوستر دیواری به دو صورت آماده و سفارشی عرضه میشود. از جمله مزایای حالت سفارشی این است که به اندازه دیوار مورد نظر طراحی و تولید می شود و هیچ قسمتی از طرح انتخابی در نصب بریده و ناقص نمی شود. در صورتی که در پوسترهای آماده بدلیل سایز استاندارد ساخته شده امکان برش و ناقص شدن طرح بسیار می باشد.

پوستر دیواری

پوستر دیواری، دیوارپوشی است مانند کاغذ دیواری با این تفاوت که طرحهای روی آن مانند پوستر از یک شکل و موضوع کامل و بزرگ مانند تصویری از یک ساحل و یا عکسی از یک درخت و منظره اطراف آن تشکیل شده است. اکثر تصاویر چاپ شده بر روی پوستر دیواری ها سه بعدی بوده و به همین خاطر به پوستر دیواری سه بعدی نامیده می شوند.

پوستر دیواری

پوستر دیواری بر روی دیوار چسبیده می شود و همانطور که اشاره شد، از طرح بزرگی تشکیل شده که بخاطر امکان نصب و سهولت نصب آن مانند تصویر بر روی دیوار، برش خورده و مانند کاغذ دیواری بصورت نوارهای طولی کنار هم قرار گرفته و شکل مورد نظر را تشکیل می دهند .

پوستر دیواری

پوسترهای تولید شده این مجموعه از کاغذهای مرغوب و با استفاده از دستگاه های ژاپنی و جوهرهای بسیار با کیفیت چاپ و تولید می شوند که  ضد خش،  مقاوم در برابر حرارت و همچنین قابل تمیز کردن با پارچه مرطوب می باشند.

محصولات کینگ دکو برای هر سلیقه ای در مدل های متنوع با توجه به مکان های مختلف آماده عرضه میباشد و از مدل های هنری و حرفه ای تا مدل های اقتصادی قابل طراحی و تولید است.

برای دیدن تصاویر محصولات بر روی کلمه پوستر دیواری کلیک کنید .