پوستر دیواری سالن زیبایی و آرایشگاه

پوستر دیواری سالن زیبایی ، همه ما دوست داریم محیط زندگی دوست‌داشتنی و جذابی داشته باشیم. برای این کار، روش‌های متعددی وجود دارد که یکی از جدیدترین این روش‌ها، استفاده از پوستر دیواری است. اما شاید برای خیلی از افراد، زیباسازی محل کار، مهم‌تر از زیباسازی خانه باشد. چرا که کارکنان بیشترین زمان روز را در محیط کار خود می‌گذرانند. همچنین اگر برای جذابیت ظاهری محل کار خود هزینه کنید، در صورتی که مورد استقبال مشتریان و مراجعه‌کنندگان واقع شود، می‌تواند چند برابر هزینه صرف شده را به شما بازگرداند.

یکی از این محیط‌های کاری، سالن‌های زیبایی هستند. جذابیت ظاهری به ویژه برای مشتریان آرایشگاه‌ها بسیار مهم است. در این مقاله درباره پوستر دیواری آرایشگاه زنانه مطالعه کرده و با انواع پوستر دیواری سالن آرایش زنانه یا پوستر دیواری آرایشگاه مردانه آشنا خواهیم شد. همچنین یاد خواهیم گرفت که هنگام انتخاب پوستر دیواری سالن زیبایی باید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پوستر دیواری چیست

مطمئنا تابحال پوسترهای بزرگی را بر روی دیوارهای یک اتاق یا سالن دیده‌اید. این پوسترها که ظاهرا به کاغذ دیواری شباهت دارند، اگرچه در ساخت و نصب تقریبا مشابه کاغذ دیواری هستند، اما تفاوت‌هایی نیز دارند. پوستر دیواری سالن زیبایی ، پوستری با ابعاد متنوع بوده که طرح‌های مختلفی را شامل می‌شود. حتی می‌تواند طرح، رنگ یا ابعاد دلخواه شما را داشته باشد. این پوسترها کاربرد‌های مختلفی داشته و برای زیباتر کردن هر فضایی با طرح و رنگ متناسب استفاده شوند. اما علاوه بر زیبایی محیط، با ایجاد خطای دید، می‌توانند عیب‌های ظاهری فضا را از دید بیننده مخفی کرده و فضایی بزرگ‌تر و جذاب‌تر ایجاد کنند. پوستر دیواری همچنین اگر بر اساس روانشناسی رنگ انتخاب شود، روحیه و روان مخاطب خود را تلطیف کرده و فضایی شاد و جذاب به وجود می‌آورد.

پوستر دیواری آرایشگاه در طرح‌ها و نقشه‌های متنوعی وجود دارد. پوسترهایی با طرح منظره و گل برای محیط‌هایی مثل سالن انتظار یا منزل می‌توانند مناسب باشند. پوسترهایی با طرح‌های هنری و مد روز نیز برای کافه‌ها، بوتیک‌ها و هر محیطی که مورد رفت‌وآمد جوانان است، مناسب است. همچنین پوسترهایی با تصاویر انیمیشن‌ها و شخصیت‌های کارتونی وجود دارد که برای کودکان جذاب هستند. در این میان شاید مناسب‌ترین طرح برای پوستر دیواری سالن زیبایی، طرح‌های سه‌بعدی و همچنین تصویر چهره‌های آرایش‌شده باشد. اما فکر نکنید که برای آرایشگاه خود فقط مجبور به انتخاب این مدل طرح‌ها هستید؛ انتخاب‌های گوناگونی پیش روی شماست که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

پوستر دیواری مناسب آرایشگاه

برای انتخاب پوستر دیواری برای سالن زیبایی، ابتدا به گروه سنی و قشر مشتریان خود توجه کنید. زیرا سنین مختلف، سلایق مختلفی دارند. همچنین افراد با توجه به منطقه محل زندگی خود، سبک زندگی متفاوتی داشته و با اشیاء مختلفی سروکار دارند که می‌تواند برایشان جذاب باشد. اما به طور کلی چندین طرح برای پوستر دیواری سالن زیبایی پیشنهاد خواهیم داد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

پوستر دیواری با طرح ابزار آرایش

آرایشگرها ابزار مختلف با کاربردهای ویژه‌ای دارند. این وسایل که قیچی و شانه ساده‌ترین آن‌هاست، می‌تواند نماد شغل شما بوده و همان‌طور که برای شما جذاب است، برای مشتریانتان نیز جذابیت داشته باشد. بنابراین با انتخاب پوستری با طرح این ابزار، علاوه بر سادگی و ایجاد جذابیت در محیط کاری خود، عشق و علاقه‌تان به شغل خود را به مشتری یادآوری می‌کنید.

پوستر ابزار سالن زیبایی

پوستر دیواری با طرح چهره

این نوع پوستر که با عنوان Make up نیز شناخته می‌شود، چهره یک مدل زیبایی را در بر می‌گیرد که نمادی از مشتریان شماست. با انتخاب یک طرح زیبا از مدلی جذاب به عنوان پوستر دیواری، به مشتریان خود نشان می‌دهید که نیاز آن‌ها را شناخته و برای پاسخ به این نیاز، کاملا آماده هستید. شما می‌توانید هم از طرح‌های ساده استفاده کرده و هم طرح‌های فانتزی با لب‌هایی طلایی یا موهایی آتشین را انتخاب کنید. حتی می‌توانید از عکس‌های واقعی مشتریان خود استفاده کنید تا کیفیت کار خود را نیز به نمایش بگذارید؛ البته برای استفاده از تصویر مشتری، حتما از او اجازه بگیرید.

پوستر دیواری سالن زیبایی

این نوع پوستر نیز در عین سادگی، ارزش هنری بالایی دارد و اگر با سلیقه انتخاب شود، می‌تواند بسیار دلپذیر و موجب خشنودی مشتریانتان باشد. همچنین می‌توانید در عین سادگی، نمادی از کسب‌وکار خود را نیز در این طرح قرار دهید تا معرف شغل و حرفه شما نیز باشد.

پوستر دیواری با طرح Welcome

در کنار طرح‌های بالا، طرح‌های منظره و گل، یا طرحی شلوغ و آبرنگی نیز می‌تواند جذاب باشد. البته که این طرح‌ها فقط مختص آرایشگاه‌های زنانه نیست؛ بلکه پوستر دیواری آرایشگاه مردانه نیز می‌تواند ویژگی‌‌های گفته شده را داشته باشد. فقط باید سلیقه خود را بشناسید، به رنگ‌بندی محیط سالن زیبایی دقت کنید و دیواری با ابعاد مورد نظرتان را انتخاب کنید تا پوستر انتخابی شما هم زیبا باشد و هم با محیط آرایشگاه در تضاد نباشد

پوستر دیواری با طرح Welcome

مزایای پوستر دیواری برای سالن زیبایی

پوستر دیواری نسبت به روش‌های سنتی طراحی داخلی، مزیت‌های بی‌شماری دارد که مهم‌ترین آن‌ها، ارزان‌تر و به‌صرفه بودن نسبت به نقاشی، گچ‌بری یا حتی کاغذ دیواری است. همچنین برخلاف کاغذ دیواری، شما می‌توانید پوستر را با طرح، رنگ و ابعاد دلخواهتان سفارش دهید. بعلاوه اینکه این پوسترها قابل شستشو بوده و در برابر نور آفتاب و رنگ‌پریدگی هم مقاومت بالایی دارند.

طرح‌های استفاده شده برای پوستر دیواری، بسیار زیبا و متنوع بوده و نسبت به طرح‌های کاغذ دیواری بسیار جذاب‌تر است. این پوسترها ضمن اینکه طرح‌های سه‌بعدی را نیز شامل می‌شوند، نصب بسیار آسانی دارند. البته پیشنهاد می‌کنیم برای زیباتر شدن نتیجه کار و هموار بودن سطح دیوار، حتما از نصاب‌های حرفه‌ای کمک بگیرید.

خرید پوستر دیواری برای سالن زیبایی

پوسترهای دیواری بر اساس کاغذ مورد استفاده برای چاپ، نوع طرح دلخواه، ابعاد و کیفیت چاپ، قیمت‌های مختلفی دارند. پوستر دیواری می‌تواند از نوع چرمی یا کتان، کاغذ شایان دار، کاغذ مات، اکلیلیو زبرا باشد که هر کدام کیفیت و قیمت متفاوتی داشته و باید متناسب با بودجه و مکان مورد استفاده شما انتخاب شوند.

شما چه طرحی را برای دیوار آرایشگاه خود می‌پسندید؟ به نظرتان یک پوستر دیواری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ لطفا نظر خود را بنویسید تا برای انتخاب و خرید پوستر دیواری به دیگر خوانندگان این مطلب نیز کمک کرده باشید.

دیدن نمونه چاپ پوستر دیواری در آپارات

https://www.aparat.com/v/yWvBN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *