راهنمای خرید

تماس با ما

رضایت مشتریان عزیز همواره از  اولویت های این مجموعه بوده است. با این وجود ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مشکلاتی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی به شرح زیر در نظر گرفته شده است: 

 

– اگر مغایرتی مثل رنگ و تفاوت در طرح وجود داشت، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد.

– ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

– وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش  از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

 – آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

– انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به  کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمپ، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

– از آنجا این وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود).

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، میتوانید وارد پروفایل خود شده و سفارش را لغو نمایید.

– همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

– آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، اطلاع داده شود.

– با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.